Новости. Мобілізуймо ж потенціал якості

Газета "Харківський електротранспорт", 03.01.2004.

2004‑й рік вступив у свої права. І, звичайно ж, кожен з нас задає питання: яким він буде? А ще ми завжди покладаємо на новий рік свої надії на краще у всіх аспектах нашого життя.

Та, переступаючи поріг новоріччя, слід оглянутися назад, проаналізувати зроблене, зупинитись на проблемах, невирішеному, осмислити плани, перспективи.

Отож, давайте, шановні, і ми з вами зробимо це, аби, оцінивши набуте, впевнено долаючи труднощі, торувати і далі трудовий шлях нашого славного багатотисячного колективу.

Варто зазначити, що за минулий рік, завдяки сумлінній праці трудівників всіх підрозділів підприємства, ми справилися з виконанням основних техніко-економічних показників. Доходи склали 40,3 млн. грн. або понад 102%, план пасажироперевезень виконано на 101,4%. До речі, у порівнянні з 2002 роком поліпшено і якісні показники: зменшено втрати.

Немало зроблено і з такого важливого питання, як поліпшення технічного стану трамвайних колій. Їх відремонтовано капітально понад 5 кілометрів. А контактної мережі — майже 18 км та здійснено переустрій на 2 км. Треба сказати і про збільшення кількості й поліпшення якості капітальних та середніх ремонтів тролейбусів, які пройшли понад 140 одиниць. Заслуговує на увагу функціонування дільниці з капітальних ремонтів колісних пар Комінтернівського депо, яка принесла відчутні результати: значно знизилась кількість вибуттів з причини відмови цього вузла. Можна перераховувати й інші нововведення.

Звичайно ж, все це нам вдалося здійснити завдяки неабиякій допомозі й увазі, котру приділяють функціонуванню нашого підприємства міський голова В.А. Шумілкін, депутати міськради, члени міськвиконкому. За що їм велика дяка.

Треба віддати належне і всім трудівникам депо, які доклали чимало зусиль, старань, знань, досвіду й енергії аби забезпечити у складних економічних умовах належну життєдіяльність всіх підрозділів. І в першу чергу: ремонт рухомого складу, належний випуск, експлуатацію, регулярність, обслуговування, а в кінцевому результаті — збір виручки.

Та слід відзначити і роль всіх служб, завдяки яким створювався міцний тил деповчанам. І першим, і другим велике спасибі за працю та розуміння поставлених перед нами завдань.

Немалу роль відігравало й створення належних соціально-побутових умов для трудівників. Тут дуже важлива і вагома подія — здача в експлуатацію трьох секцій житлового будинку.

Але в минулому році не обійшлося без труднощів. Вони сьогодні типові для багатьох підприємств різних галузей. І наше не виняток. Тут в першу чергу назву застарілий і зношений рухомий склад, відсутність його оновлення, нестачу коштів для повноцінного функціонування, та до цього часу не відрегульоване законодавче забезпечення.

Звичайно ж, на підприємстві здійснюється ряд заходів, спрямованих на поліпшення стану справ, проте даються вони нелегко, бо зв’язані у першу чергу з фінансовим і людським факторами.

Шановні читачі газети, без сумніву, в першу чергу хочуть почути, що чекає колектив нашого підприємства у році, який наступив. Обіцяти легких завоювань не буду. І у 2004‑му нас очікує напружена, сповнена пошуків праця. І тут кожен, починаючи від робітника — до керівника вищої ланки, повинен визначити свою роль. Хазяйновитість, економність, бережливе відношення до рухомого складу, висока якість виконуваних завдань — це основні риси, котрі допоможуть нам долати сьогоденні труднощі. Нині кожен з нас зобов’язаний виховувати їх у собі.

Основне ж — збільшення доходів за рахунок збору виручки. Зрозуміло, в ринкових умовах робити це досить нелегко. Та все ж електротранспортники повинні, як завжди це робили, показати неабиякий потенціал якості транспортного обслуговування, щоб завоювати симпатії пасажирів.

Шановні друзі! Поздоровляючи вас з Новим роком та Різдвом Христовим, сподіваюсь, що й у 2004‑му спільними зусиллями ми зробимо все можливе, щоб трудові традиції колективу, який нараховує майже 100 років, примножувались.

А. ТКАЧЕНКО,
генеральний директор ХКП "Міськелектротранс"

№1-2 (5169-5170), 3 січня 2004 року

Разделы по теме:
Рубрики:   Трамвай, Троллейбус

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.