Новости. Цього могло не бути

Газета "Харківський електротранспорт", 07.02.2004.

У першому місяці високосного року, зокрема, 8 січня о 6 год. 30 хв. на Комунальному шляхопроводі сталася дорожньо-транспортна пригода. Тролейбус №2005 ЮМЗ‑Т1 (63‑й маршрут) під управлінням водія В.А. М*****ва (І клас, стаж роботи 29 років) слідував про проспекту 50 років СРСР у напрямку кінцевої "Станція метро "Академіка Барабашова". На спуску з шляхопроводу водій перевищив встановлену швидкість руху і, як наслідок, не справився з управлінням на слизькій дорозі. У результаті цього тролейбус розвернуло і передньою частиною кузова він в’їхав на правий бордюр. У результаті удару об нього — механічні пошкодження тролейбуса та тривала затримка руху.

Причиною ДТП є порушення водієм швидкісного режиму, неправильні дії в екстремальних умовах. Виходячи з цього, хотів би підкреслити, що для роботи руховиків, особливо тролейбусників, зараз несприятливі погодні умови — на проїжджих частинах дороги після великих снігопадів, а потім дощу — намерзлий лід, нерідко й ожеледиця. Тому за такого стану дороги необхідно бути дуже уважним.

Що стосується водіїв трамвая, то для них осінній період (листопад) позаду. Та коли проводяться ремонтні роботи, де трамвайна колія розміщена в загальній проїжджій частині міських магістралей, то це створює значні перешкоди для нормального, руху. Відразу хочу обмовитися, що на відокремленій ділянці трамвайної колії менше перешкод для сталої роботи.

Однак тут не обійшлося без ДТВ. 15 січня поточного року о 18 год. 50 хв. трамвайний поїзд №1861‑1862 (6‑й маршрут) яким управляла Л.І. Х****ко (І клас, стаж роботи 17 років) слідував по Салтівському шосе (відокремлене полотно) у напрямку центру міста. Між зупинками "8‑й хлібозавод" — "Вул. П. Лафарга" допустив наїзд на пішохода, котрий переходив трамвайну лінію справа наліво по ходу руху трамвая. У цій ДТП вина пішохода. Водій трамвая ж не гарантувала безпеки руху.

Цього ж місяця, зокрема 19 січня, о 17 год. 40 хв. сталося ще й таке. Трамвай №473, 27‑й маршрут, яким керувала Р.В. С****к (III клас, стаж роботи 5 років) слідував по Салтівському шосе у напрямку кінцевої станції "602‑й мікрорайон". За зупинкою "Вулиця Калінінградська" водій допускає наїзд на пішохода, котрий переходив трамвайну лінію зліва направо по ходу руху вагона.

Наведені вище приклади свідчать про те, що цих випадків можна було б уникнути, якби водії були максимально зібраними, зосередженими, постійно дотримувалися правил дорожнього руху, були передбачливими й обережними.

І. РЯБОВОЛ,
інженер служби безпеки дорожнього руху

№9‑10 (5177‑5178), 7 лютого 2004 року

Разделы по теме:
Рубрики:   Трамвай, Троллейбус, Происшествия
Единицы ПС:   Tatra-T3SU #473, Tatra-T3SU #1861, ЮМЗ-Т1 #2005
Городские маршруты:   Тм6, Тм27, Тб63
Улицы и площади:   проспект Льва Ландау, Салтівське шосе

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.