Новости. Дотримання "дорожньої азбуки" — закон водія

Газета "Харківський електротранспорт", 07.02.2004.

Безпека руху — це найголовніший показник у роботі водія будь-якого транспортного засобу. Адже з нею пов’язані здоров’я і життя людей. Отож, кожен, хто сідає за кермо тролейбуса чи пульт управління трамвая, думає перш за все про те, щоб під час руху на лінії було все гаразд. Однак, як показує аналіз роботи за той чи інший період, не все так буває, як хочеться.

Так, за підсумками минулого року, з участю водіїв ХКП "Міськелектротранс" допущено 47 ДТВ. При цьому шість осіб смертельно травмовано і 48 отримали травми. Згідно із статистичною звітністю Державтоінспекції міста з вини наших водіїв ДТВ не було.

По депо аварійність розподіляється таким чином. За участі водіїв КАТП‑2022 допущено 1 випадок, при якому одну особу травмовано.

У Комінтернівському трамвайному депо сталося З ДТВ, де три особи отримали травми. У Салтівському ж — 10. При цьому дві особи смертельно травмовані і 10 травмовано. У Жовтневому — 12 ДТВ, при котрих 3 особи смертельно травмовано і 9 травмовано. Варто зазначити, що це найбільша кількість ДТВ серед підрозділів.

Якщо ж говорити про тролейбусні підрозділи, то у Депо №1 водії допустили 5 ДТВ, така ж кількість їх і в тролейбусному депо №2. При цьому відповідно у першому постраждало 5 осіб, а у другому — 6. У депо №3 сталося 11 ДТВ, де 1 особа загинула, а 14 отримали травми.

Згідно з класифікацією дорожньо-транспортні випадки розподіляються таким чином:

  • зіткнення транспортних засобів — 67%;
  • наїзд на пішохода — 20%;
  • падіння пасажира — 6%;
  • наїзд на транспортний засіб, що стояв — 5,4%;
  • наїзд на перешкоди — 0,8%;
  • інші — 0,8%.

Отже, найбільша кількість ДТВ сталася з такого виду як зіткнення транспортних засобів. Як правило, допущені вони найчастіше на перехрестях. Тому при проїзді ділянок водіям необхідно бути максимум попередливими у ставленні до інших учасників руху. Слід володіти здатністю передбачати дії інших учасників дорожнього руху і прогнозувати можливий розвиток ситуації.

Варто сказати, що спостерігається велика кількість затримок руху на лінії з вини водіїв. На їх долю припадає 12% від загальної кількості. Для порівняння з вини енергослужби допущено 8%, служби колій — 10%.

У цілому, в минулому році збільшилась кількість дорожньо-транспортних випадків по тролейбусу, здійснених водіями із стажем роботи понад 10 років, а також — як по трамваю так і по тролейбусу — до одного року. По трамваю і по тролейбусу — до одного року. По трамваю і по тролейбусу зросла аварійність на 7‑й‑10‑й годинах роботи і значно — по трамваю — при тривалості зміни понад 10 годин. Найаварійнішими місяцями для водіїв трамвая стали березень та вересень, а для тролейбуса — серпень. Найбільше ДТВ припадає на п’ятницю.

Із вищенаведених цифр, фактів ми бачимо, що усім електротранспортникам і, зокрема, водіям трамвая та тролейбуса треба зробити належні висновки, суть яких повинна зводитись до одного — на лінії треба суворо дотримуватись правил дорожнього руху, правил технічної експлуатації та техніки безпеки. Лінійним же працівникам слід постійно проводити серед руховиків відповідну профілактичну роботу, спрямовану на зміцнення, транспортної дисципліни. Якраз ці два найважливіші фактори і дозволять нам чітко виконати цілий ряд заходів щодо поліпшення безпеки руху міського електротранспорту.

М. ЛІТВЯК,
начальник служби безпеки дорожнього руху підприємства

№9‑10 (5177‑5178), 7 лютого 2004 року

Разделы по теме:
Рубрики:   Трамвай, Троллейбус, Происшествия
Перевозчики:   Депо №1, Коминтерновское трамвайное депо, КП "Жовтневе трамвайне депо", КП "Салтівське трамвайне депо", КП "Тролейбусне депо №2", КП "Тролейбусне депо №3"

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.